Green Day på Ullevi i sommar?

Green Day ska spela på Ullevi i sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-d men på ticnet fanns det inget om det? men det gör inget för gissa vad? Det är den 5 juni, två dagar innan min 13-årsdag...


OCH JAG FYLLER JU ÅR DEN 7 JUNI!!!!!!!!!!!!!!! TVÅ ***************** DAGAR FÖRSENT!!!!!!!!!!!!!!

:-( SNYFT!!!

det går verkligen inte att beskriva hur beviken jag är jst nu!! och det stog typ nånting om att dem äntligen kommer till sverige en enda gång.. kommer dem inte hit nåt mer nu eller?? :-(

!"#¤%&/()=?¤%#"  MORRRR!!!!!!!!!


Sleepy

Snark, vaknade 7 imorse.. I'm pretty sleepy right now.. :-(
tittar ut genom fönstret och blir bara så himla glad! solen skiner och det är säkert varmt! på teven är det ngn tråkig tv-shop om ngn sorts ryggvärks-sak som heter "back to life", en sådan behöver ju jag verkligen! not... :-) är ganska hungrig så jag ska nog ta lite frukost nu!


Mer läsare

Klicka här om du vill få fler läsare till din blogg :-)

Ska till dansen nu :-)

Hej!
Idag har jag varit med Issa, vi var ute lite och hoppade med chico och sedan gick vi till maxi och åt glass och kollade lite på lindex.
Om några minter ska jag cykla till dansen, så hinner inte skriva mer. kanske uppdaterar ikväll.

Kramizar Carro


Cicooooooo

Jag har bestämt mig för brandneweyes.blogg.se nu eftersom de flesta tyckte att det var bäst :-)

Chico ligger bakom mig i soffan och vilar, men han typ försöker knuffa ner mig eller något? :-p

Nu kröp han in bakom en kudde :-)<3



Nu måste jag nog gå och äta lite frukost

Hejsvejs!



OMG

Gå in på denna sidan: http://en.akinator.com/   det funkar verkligen!!!

En liten ordvits :)

Hejsan! :-)

Här kommer lite göteborgshumor :-)

Hur många göteborgare bor det i tyskland?

Svar: Gör many  (germany :-d)


Haha! den är sååååå bra!! :-p





 


det stog att jag skulle göra så här..?

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2222918/littlevampire?claim=v63nyzm2w6u">Följ min blogg med bloglovin</a>

hellu!

Tjatja!
Nu har jag målat klart en vägg i mitt rum! hinner nog inte måla mer förrän på onsdag, då är mamma hemma och du kan hon hjälpa mig lite :-)
imon ska jag nog vara lite med issa tror jag, vi har inte varit med varandra på JÄÄÄÄÄÄTTTEEEE länge och på kvällen ska jag o elin på en extra danslektion för vi måste träna på dansen till uppvisningen! den ska vara i en timma så jag måste ta med en vattenflaska, för man blir faktiskt törstig av och dansa. ni handbolls och fotbolls (och alt sånt)-spelare tänker väl "men gud, en timmas dans? det är ju inte alls jobbigt, testa en handbollsträning!" helluuu? dans kan faktiskt vara jobbigt! visste ni förresten att ballett är en av de farligaste sporterna i världen? det är sant!  fast jag går ju inte i ballett men ändå! i alla fall.  på tisdag har jag inget planerat, och på onsdag ska jag som sagt måla. på torsdag vet jag inte och så vidare, och så vidare..  här är låten vi dansar till:


Mejla

Hej igen! :-p
Nu har jag en mailadress till bloggen också! så ifall ni vill tipsa om nånting eller fråga eller vad som helst som har med bloggen att göra så får du gärna maila till: [email protected]  

Sedan när jag byter blogg kommer jag ha kvar mejlen fast då gäller det såklart den nya bloggen, därför heter den som den heter! :-)

Hejdå igen!! :-)


Bra låtar!

Hej alla musikälskare (och ni andra)!!
Här är en topp-tio lista över mina favoritlåtar (detta kommer bli svårt!):

1. Wake me up when september ends-Green Day
2. Supermassive black hole-Muse
3. Hero of War-Rise Against
4. Good Riddance (time of your life)-Green Day
5. Turn it off-Paramore
6. Taking over me-Evanescence
7. 21 guns-Green Day
8. Neutron star collision (love is forever)-Muse
9. Holiday-Green Day
10. Ignorance-Paramore

Okej, jag vet inte riktigt hur bra det här stämmer, men det är verkligen skitsvårt att välja ut tio favoritlåtar!  Som ni ser är det mest Green Day låtar, men det betyder inte att jag gillar dem mer än mina andra favoritband! Om jag tittar på det här imorgon kanske jag till och med undrar hur tusan jag har tänkt? jaja :-)

Kommentera gärna och berätta nån av dina favoritlåtar! :-p vem vet, jag kanske till och med lägger upp den i ett inlägg... :-)

Kramizzar Carro


Måla om i rummet

Hej, alla bloggläsare! :-)

Jag har precis målat en vägg i mitt rum och väntar på att den ska torka! :-d   klockan fem så ska jag måla nästa lager. jag är sååååå stolt, för jag målade hela väggen helt själv!!! :-):-p hehe...

Nu ska jag skriva mitt namn på lite olika sätt:

Med båda händerna:   Carolina
Med en hand:  carolina
Blunda, med båda händerna:   Carolina
Blunda, med en hand:   carolibs
Med näsan:  cdarolina
Blunda, med näsan  (XD):   czsfkkubhd
Med armbågarna:  caarpoölkimaqa


Haha, tack för mig!!!!!!! :-)<3

Vem klär sig snyggast?

Hejsan, hoppsan! :d:p  




Omröstningen Vem klär sig snyggast? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa omröstningar!


Katy Perry:




Nina Dobrev:




Beyoncé:




Hayley Williams:





Lady Gaga:







RÖSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    :-):-):-):-)


Hej hopp!

Jag ska byta blogg snart (igen.. :-Shehe) för jag är inte riktigt nöjd med mitt bloggnamn (littlevampire) och jag har fixat två stycken för att vara säker på att ingen tar dem innan jag har bestämt mig för vilken jag vill ha!  vilken tycker ni att jag ska ta av:

http://brandneweyes.webblogg.se
http://ztarlight.blogg.se

 

 

????????????????????????????????????????????????????????????? please help me!!!! :-):-d:-p


En låt med mening

Många låtar är bara en påhittad text, samtidigt som några faktiskt är från riktiga känslor och har en mening. Nästan alla låtar handlar om kärlek, och ibland är det någon som skriver texten från något som är på riktigt, och ibland inte. Självklart kan ju dom låtarna också vara jättebra :-p många låtar jag gillar är säkert bara påhitt ;-) men här är en låt som faktiskt har en mening:


Chico klippte sig :-)

Chico klippte sig igår! :-d när jag och mamma skulle hämta honom och kom in i huset där han klipptes så trodde jag att det inte var han! hon som klippte har typ två stora pudlar och två dvärgpudlar så jag trodde att han var en av de små! :-p han blev verkligen jättesöt :-d jag känner knappt igen honom nu när jag har sett honom jättemycket :-) här kommer lite före och efter bilder


FÖRE:







EFTER:








Och medans han klippte sig var vi på maxi och handlade :)


Fick denna :-)


Till Chico :-d



Och så ett paket med två par såna här:



För jag ville göra såna här XD


Paramore-Turn

Kom på att den låten som jag lade in redan finns på musikspelaren här på bloggen högst upp så här kommer en låt som inte finns där!


.....

Hej, hej! Var sjuk förra veckan så det blev inget bloggande då! :P men jag läste jättemycket! Jag hade läst ungefär hälften av boken "Svart ängel" på tisdagen och läste klart hela, på onsdagen började jag läsa nästa del i serien (House of Night) och den heter Jagad, då läste jag exakt 200 sidor, på torsdagen ungefär 100 och på fredagen ungefär 100 så var den klar! på lördagen var jag och köpte del 6 Frestad som jag har läst ungefär hälften av nu! :D





På första rasten idag hände en liten olycka..

Det är några småbarn på skolan som varje rast vill rida på våra ryggar, när Elita fick syn på en av dem sa hon det till mig och så flydde vi :) när vi hade kommit runt hörnet så att de inte kunde se oss skulle Elita typ springa och kolla om de såg oss eller nåt. så hon sprang och skulle hoppa upp på en av stenmurarna eller vad man ska kalla det och  hon hoppade typ jämfota så hon slog i smalbenet i den vassa kanten! hon fick så klart jätteont men vi tänkte ju såklart gå vidare, det var då vi såg det.. *spelar spännande musik* BLOD!! det bara började rinna ut skitmycket genom hennes byxor! Jag och Elin blev jätte förvånade och ropade på Issa som var en liten bit bort. vi bestämde oss för att gå till skolsystern så att hon fick kolla eftersom det antagligen var ganska djupt eftersom det blödde så mycket. Fast Issa sa typ att det säkert inte var så allvarligt så att vi behövde gå till skolsystern men jag, Elin och Elita tyckte att det var bäst så vi gick dit. och gissa vem av oss som blev extra chockad när skolsystern sa att Elita skulle till vårdcentralen och SY!!!!
Svar: Issa!!!
Så vi fick gå tillbaka till klassrummet medans Elita väntade på att hennes mamma skulle komma. stackars Elita! :'(


Här är en Green Day låt, om du vill gå direkt till låten så börjar den ungefär 1:43

RSS 2.0