Titanic ending

Hittade denna på youtube, så himla sorglig film! :'( jag börjar gråta varje gång jg ser denna videon...


Kortis

Imon ska jag in till stan och brorsan fyller 18 år :) blev en jätte kortis idag så därför kommer en låt av muse, en av de första som jag gillade, jag får liksom en speciell känsla när jag hör den bara för det :)


LOVE!!! <3

Hej allahopa! ;) tro det eller ej, men jag har fortfarande ont i mitt häftade finger, och det läskiga är att häftstiftet kanske skulle ha stuckit ut på andra sidan av fingret om inte nageln varit där!! SCARYYYYY! jag har en liten röd prick under nageln, precis på det stället där häftstiftet var, såååå... ska aldrig mer leka med en häftapparat! :)
Asså, jag har bestämt mig för att försöka blogga lite oftare, men det kommer säkert inte bli så för att jag inte orkar! :D skitsamma, jag MÅSTE försöka.
I lördags fick jag en ny tröja, jag och mamma var i stan och jag var bara tvungen att köpa något som jag kunde ha på min mosters födelsedags fest på kvällen.
Jag är så  himla irriterad på min webbkamera som jag fick i julklapp, för den funkar inte!! det går inte att installera den på datorn, men det går på mammas ocj pappas dator, men på den kan man inte ha den på msn! :( och man orkar ju inte gå in på deras sega dator när man har en som går typ dubbelt så snabbt... :( men jajajajajaajaja, jag börjar bli van vid att sånt jag köper inte funkar, och det är sant!

Åh, herregud!!! det är alla hjärtans dag i dag!! det är det va? :) hoppsan! hmm, måste hitta på något, fast det är klart, jag måste ju inte det eftersom jag inte har någon pojkvän! :):):):) men jag får väl krama mamma och pappa som present :) andreas tänker jag inte krama, jag tror att det är den bästa presenten till honom! ;)


Här är lite kärlekssånger av mitt älsklings(<3) band! :)


Sportlov!

Nu är det äntligen sportlov!! :) Hmmm.. vad ska jag skriva?

Imorse "lekte" jag lite med häftapparaten, för om man tryckte ihop de två översta delarna flög den understa ut, jag tyckte att det såg så kul ut att jag ville göra det igen... men då höll jag ju pekfingrarna precis under där häftstiften kommer ut!! ************ vad det gjorde oooonnnnnt!!!  häftstiftet fastnade i mitt ena pekfigner!!! ***************************************************!!!!!!!! som tur var var den inte böjd sådär som den blir när man häftar så jag fick ut den! meen aaaaaaaaaaaJ! :(

aja pöss! :)

Tjabba!

Hej allihopa! Ledsen för min dåliga uppdatering, har varit sjuk osv.. men nu mår jag bra! :) imorse orkade jag inte gå upp (som vanligt) men var tvungen om jag vill komma in i badrummet.. :( sedan gick jag till skolan och mamma gick med mig medans hon var ute med Chico, för en gång skull gnällde inte Chico när jag gick iväg, ner för skolbacken. sedan hade vi reliligion, booooring!!! och sedan eh.. eh... nåt :) ja och så bla bla bla!! Marias (våran lärare) son var med idag, han hade lite roliga stunder.. XD och så har det vart grått och trist och regnigt heeela dagen, så om det blir kallt inatt fryser det till äääääääännnnnnnnnnnuuuuuuuuuuu mer is.... :( och så var jag tvungen att gå ut med Chico i regnet också.
I fredags var jag hos optikern och kollade synen, hade glasögon för några år sedan som jag inte har använt på sistone... :) och enligt han där hade jag fortfarande samma synproblem (suck) så han säger att jag ska använda mina gamla glasögon så länge (hemma) och se om det hjälper (har haft mkt ont i huvudet, därför synkollen) när jag sitter vid datorn, läser, tittar på tv eller skriver. alltså glasögonen är för små, och ROSA!!! usch, jag är inte direkt een rosa-person :) men, ajjaja
har också skrivit rent en berättelse man skulle skriva två och två, jag var med Elita! :) det skulle vara klart till imorgon och hon hade träning så jag fick skriva klart det.. nu orkar jag inte skriva mer, för jag har suttit och tryckt ner hårda tangenter hela eftermiddagen och har ont i fingertopparna... :) kan föresten inte göra matteläxan till imorgon, för jag glömde matteboken i skolan...


RSS 2.0