Ny blogg

én kompis ville att jag skulle göra en ny blogg, här är min gamla, så jag gav tillslut upp och nu väntar jag på att hon ska göra en design, det var typ det hon ville :)


Utkast: Dec. 30, 2010

Min kompis ville väääääldigt gärna att jag skulle göra en ny blogg här (jag hade redan en här) och tillslut gav jag upp och gjorde som hon ville... nu väntar jag på att hon ska göra ngn design, det var det hon så gärna ville. därför ser inte bloggen så bra ut just nu! :) hehe.
namnet (littlevampire) valde jag för att jag är helt galen i vampyrhistorier! jag älskar Twilight, Vampire Diaries och House of Night. i twilight har jag läst böckerna och sett filmerna, House of Night är en bokserie så jag har bara läst böckerna (rättare sagt är på 3:e boken :P) och vampire diaries (som kommer 20.00 ikväll på 6:an) har jag bara sett på tv, vill läsa böckerna också! :) hon som ville att jag skulle göra en ny blogg här har gjort em teckning till mig med en vampyr som har en varulv i koppel! :) det står "I love vampires" på den :) just nu skriver jag på en egen vampyr-kärleks "bok" (jag vill bli författare när jag blir stor :P) fast jag har inte kommit så långt! hehe, jag har kommit på idéer




Hoppas det e okej att jag publicerar det här som du skrivit , de va ju bra...annars kan du ju ta bort det
/esther

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0