Begravning

Imon ska jag på min mormors begravning... :'(  snyft. saknar henne! jag hatar rökning, för det var på grund av det som hon blev sjuk!! hennes man (inte min morfar) ligger typ på sjukhus nu för han har inte ätit och så... och lilla Chico är hennes hund, han vet inte ens att han aldrig kommer se henne igen. :( hennes man kommer nog inte kunna ta hand om honom... så mamma har sagt att antingen säljer vi honom, eller så behåller vi honom. jag vill verkligen behålla honom. för om vi säljer honom kommer jag aldrig mer få se honom heller! :(:(:( lilla mommo, jag saknar dig!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Denna låten får mig alltid att gråta i slutet, eftersom Jack dör, men nu gråter jag i början för nu tänker jag på mommo! :'(

2011-01-06 @ 11:55:04
URL: http://littlevampire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0