Häj!

Jag skulle kolla lite på datan men så var internet väldigt segt så jag gick ner och åt och kollade på tv, chico la sig bredvid mig och somnade. sen smög jag upp till mitt rum så att han inte skulle vakna och han har inte kommit upp än. vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, mitt nya spel kommer kanske idag? hoppas det. är det nån som har koll på när nästa avsnitt av  vampire diaries kommer? för den kommer inte på torsdag elr fredag som den brukar. den kan väl inte vara slut för säsongen? det har ju typ bara varit 7 avsnitt på säsong två. konstigt, jag vill ju inte missa ett avsnitt, men då får jag väl kolla på tv6 play elr nåt.
nån som vet vart mn kan hitta jeans med färg? asså jag menar typ gula, gröna och så vidare. berätta gärna om du vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0