Orolig :(

Jag har ett jätte jobbigt problem; jag är så himla orolig inför framtiden! jag vet precis vad jag vill bli(okej kanske till ungefär 90% ;)) och det har jag ju berättat tidigare, författare. men om man ska kunna leva på författandet så måste man skriva en bok som säljer bra, och ha ett annat jobb innan man får sin succe-bok klar. här är problemet, jag har ingen aning om vilket annat jobb jag skulle kunna ha, för det måste ju vara ett jobb som jag kan ha hela livet (man kan ju byta jobb också men...) ifall jag inte skriver min framgångsrika bok. och jag vet att "jag bara är 12", "har hela livet framför mig" och allt sånt men det är så jobbigt ändå! och om jag inte skriver boken (vilket jag tvivlar på att jag kommer göra) så måste jag trivas med mitt jobb, för jag är redan skoltrött och fattar inte att jag måste stå ut i typ 6½ år till och sedan jobba resten av livet! och så tänker jag "nej, det är klart att inte jag av alla författare där ute kommer skriva en jättebra bok, jag har ju aldrig lyckats med nåt sånt". jag känner mig så himla stressad och orolig! snart börjar skolan igen och då kommer jag stressa ijhäl mig redan första dagen eftersom vi har gympa! blir skitlesdsen bara  jag tänker på det! :'('''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Kommentarer
Postat av: Elita

Carro, lyssna nu! Du är tolv, precis som jag och du behöver inte börja oroa dig förrän om typ två år. Du kommer kunna pröva andra jobb OCH du kan bli författare om DU tror på det! Oroa dig inte än och det är stressigt med skolan, det tycker jag med, men du behöver inte bryta ihop!

Det är klart du kan oroa dig inför framtiden, men tänk Inte så mycket på det om du inte vill stressa sönder dig

2011-01-05 @ 06:24:37
Postat av: Elita

Carro, lyssna nu! Du är tolv, precis som jag och du behöver inte börja oroa dig förrän om typ två år. Du kommer kunna pröva andra jobb OCH du kan bli författare om DU tror på det! Oroa dig inte än och det är stressigt med skolan, det tycker jag med, men du behöver inte bryta ihop!

Det är klart du kan oroa dig inför framtiden, men tänk Inte så mycket på det om du inte vill stressa sönder dig

2011-01-05 @ 06:26:15
Postat av: Carro

Nej, jag vet, men jag kan inte sluta oroa mig ändå!

2011-01-05 @ 11:58:56
URL: http://littlevampire.webblogg.se/
Postat av: Elin

Carro, Elita har helt rätt!! Tänk så, att alla andra har ju klarat skola och sånt, vfr skulle inte en sån bra person som du klara det då?? Det ordnar sig alltid på något sätt<3<3

Ses imon, i skolan....:(:(:(

2011-01-09 @ 11:17:34
Postat av: Carro

Love you, Elin & Elita! ses imon!

2011-01-09 @ 18:01:42
URL: http://littlevampire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0