Blöblö

Imon är det fotbollstunering (fair play) på skolan :'( och eftersom vi är 9 tjejer i klassen så måste jag vara med!:( och sså är ju såklart 3 av dom sjuka, vet inte om dom är det imon, men har varit det typ hela veckan, plus att två av de tre tjejerna som spelar fotboll är förkylda, så dom kaaaaaaanske inte är med imon... men det är ju såklart inte säkert. fast om dom är det och de andra tjejerna fortfarande är sjuka är vi bara 4 tjejer, och man måste vara 5!! :D hehehehehehehe....>:D
var och "shoppade" lite med en kompis idag :)<3 var skitkul! fast det var bara nere på ica, men ändå!! :) så åt vi lite korv med bröd :) så nu är jag skyldig henne 20 kr! oj, just det, måste packa ner 20 kr!!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tja! AA, de va kul!! Har jag fått tillbaka pengar av dig än??? Kommer inte ihåg!!<3:):)

2011-01-29 @ 10:22:32
Postat av: Carro

Nepp, och du kommer aldrig att få dom!!! moahahahaha!!!!!! >:D nä, skoja bara, du får dom när vi träffas, fast du kanske måste påminna mig!! :)<3

2011-01-29 @ 11:25:42
URL: http://littlevampire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0