Vad hände med Muse?

Ni som känner mig minns säkert när jag gillade Muse. Kunde liksom inte sluta prata om det... :-p men sedan gick jag över till lite mer.. typ "punkig" rock :-) Green Day och My Chemical Romance tog liksom över lite (I will allways be a killjoy of the MCRmy) Men nu tittade jag på min musikspelare högst upp i hörnet på bloggen och där var Neutron Star Collision (Love Is Forever) och guuuuud vad jag älskade den för ett halvår sedan xD jag har ett annat inlägg där Muse låt Starlight är, jag blir typ ledsen när jag hör dem låtarna för jag älskade dem så mycket förut. Min fråga är; varför gillar jag de inte lika mycket längre? Vad hände med Muse?
Det är antagligen för att jag hittade Grön Dag och Min Kemikaliska Romans, men det känns ändå konstigt. Då kändes det som att jag skulle gilla de för alltid. Precis som det känns som att jag kommer vara en Killjoy och en del av MCRmy för alltid. Och det vill jag verkligen för av alla band/artister som jag har gillat har ingen inspirerat mig så mycket som MCR har gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0