Boring week

Hej!! hade tänkt börja uppdatera lite bättre nu på sommarlovet, nu kan jag inte skylla på att jag int har tid! ;-) faktum är att den senaste veckan har jag, trots det fina vädret, bara suttit inne och kollat på musikvideor på you tube. ärligt talat tror jag att jag har tittat på alla my chemical romance låtar minst 5 gånger per dag. minst. med andra ord har jag haft trååååååkigt! visst kan jag ringa en kompis men jag har liksom inte haft lust.. i torsdags skulle jag dock ha varit med bästaste Elita, men det blev inte så... Elita, nästa gång sms:ar vi inte!

Just nu sitter Chico i mitt knä och slickar sig på benet, han är såå himla go. nu tittar han på dataskärmen :-)





jao, det var lite bilder på Chico<3 :-d


BYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0