Not a boring day! finally...

Tjenare! :-d idag har jag varit med issa, elin och elins syrra! :-) först var det bara jag o issa för elin skulle typ till tandläkaren elr nåt, men sedan kom hon och hennes syrra. föresten har issa fått en hund, den är världens sötigaste (efter Chico såklart :-p)! vi bakade chokladbollar och var lite med hunden, sedan när dom andra hade kommit ville issa gå ner och bada, så vi gjorde det. fast jag ville  inte bada först så jag tog inte med badkläder, men sedan så ångra jag mig eftersom det var så varmt i vattnet!! så jag cykla hem och hämtade det!! :-d

här kommer lite bilder från när vi bakade! :-d




Riktigt smaskiga blev dom! :-d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0