I'm sorry.. :'(

Hej, förlåt att jag aldrig uppdaterar men jag orkar inte! :) hehehe..

idag har jag varit och köpt mig en mikrofon till datorn, den funkar jättebra! :) jag har också påbörjat ett "manus" till Galna Hotellet del 2, som jag och två andra kompisar gör. Jag spelar Sara (sportig tjej, sååå min stil ;)), Greta (Sur gammal tant), Åke (jobbar på hotellet) och städare 1 (det finns 2 städare).
Nu är det bara 4 veckor kvar tills min brorsa kommer hem från sin prao, han skulle vara ute på ngn båt i 6 veckor, min kusin ska också vara på den båten ett tag, samtidigt som andreas! :)
Idag har det varit såååå skönt väder! hade på mig min nya jacka, millitärgrön :) vi ska snart klippa chico för hans päls börjar bli riktigt lååång! mamma satte upp hans lugg med ett hårspänne förut! XD såg askul ut! men sedan tog vi såklart bort det :)

pöss och kyam! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0