torsdag, fredag, söndag, måndag och tisdag!

Jag tänker inte ens nämna min dåliga uppdatering... hoppsan, nu gjorde jag det ändå... :-S

Torsdag och Fredag:

Jag och Elita var och praoade på torslanda zoo och det var hur kul som helst!! :-D vi fick ge djuren lite grönsaker, putsa akvarium och bäst av allt: GOSA MED SMÅÅÅÅÅÅ KANINUNGAR!! de var så små att de fick plats i handen!! :-) de var i ett annat rum för dem är inte tillräckligt gamla för att bli sålda än. vi skulle nämligen gosa lite för att de skulle bli tama! haha, världens bästa jobb! xD och på fredagen fick jag en favorit och på grund av min tillfälligt dåliga fantasi fick den heta sötis :-) jag blev så fäst vid den när den pussade mig på munnen<3<3<3:-D elita fick också en favorit som hon kallade harry potter (elr bara harry).
bild på Sötis kanske kommer en annan dag!


Söndag:

Dansuppvisning på Vingen! det var jättenajs och vi var med på alla fyra föreställningar. Issa kom dit och kollade :-)

Måndag och Tisdag:

Klassresa! först var vi på fånarna på farmen och det var också jättenajs! fast jag hade en fläta över axeln så jag blev lite solbränd i nacken :-) hehe.. sedan åkte vi till björkö och sov där.

orkar inte skriva mer nu för jag är skitatrött efter resan, jag sov ju inte så mycket.. ;-)



Kommentarer
Postat av: Esther

haha:) kika in på min blogg o komentera vilket de bästa inlägget är här:

http://zuccini.blogg.se/2011/may/a-simple-question.html#comment



;)

2011-06-02 @ 19:53:45
URL: http://zuccini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0